Зараз в Театрі Лесі відкриті такі вакансії:
  • менеджер(ка) з комунікацій 
  • менеджер(ка) з фандрейзингу 

Нижче — інформація про вимоги до посад, перелік обов’язків, порядок подання документів на кожну з вакансій.


Менеджер(ка) з комунікацій (провідний спеціаліст відділу театральних проєктів)

Часткова зайнятість. Графік узгоджується індивідуально з працівником/працівницею відповідно до її зайнятості.

Основні завдання та обов’язки:

  1. Комунікувати з медіа, домовлятися про партнерства (публікації, репортажі, ефіри, інтерв’ю тощо).
  2. Готувати та розсилати медіаматеріали на бази контактів театру, формувати ці бази. 
  3. Проводити медіамоніторинг.
  4. Наповнювати сайт театру та комунікувати з техпідтримкою. 
  5. Наповнювати ютуб-канал (публікувати трейлери, відеозаписи вистав, телеефіри тощо) та стрімінгові платформи театру (проєкт “Аудіосцена театру Лесі”).
  6. Долучатися до створення промоційних стратегій до прем’єр та інших подій театру.
  7. Співпрацювати з фандрейзером театру та (за потреби) долучатися до напрацювання комунікаційної складової для грантових заявок та до написання медіазвітів .
  8. За потреби долучатися до медіаетерів.

Резюме з досвідом роботи та прикладами написання матеріалів надсилайте на пошту [email protected] 

Дедлайн подачі: до 7 квітня включно.

За довідками щодо умов звертатись за телефонами: (068) 533-22-90 (Анна), (032) 233-31-85 (приймальня) або за електронною адресою: [email protected]  


Менеджер(ка) з фандрейзингу (заступник/ця начальниці відділу театральних проєктів)

Повна зайнятість 

Основні завдання та обов’язки:

  1. Моніторить грантові пропозиції та бере участь в написанні аплікаційних заявок.
  2. Координує операційні процеси виготовлення промоційної/сувенірної продукції, а також координує та забезпечує реалізацію промоційної/сувенірної продукції театру. 
  3. За дорученням начальника відділу театральних проєктів координує локальні та точкові проєкти відділу з партнерськими організаціями (в т.ч. ГО, інституціями, малим бізнесом).
  4. Здійснює пошук підрядників для реалізації промоційної діяльності театру.
  5. Бере участь у формуванні або формує спонсорські пропозиції театру та комунікує з потенційними спонсорами та діловими партнерами театру.

Надсилай резюме з досвідом роботи та проєкти, які вдалося реалізувати або ґранти, з якими працював/ла (якщо такі були) на пошту [email protected]  

Дедлайн подачі: до 7 квітня включно.

За довідками щодо умов звертатись за телефоном: (032) 233-31-85 (пн-пт з 11:00 до 18:00) або за електронною адресою: [email protected]