Наразі в театрі Лесі відкриті такі вакансії:
- електрик — 1 посада
- помічник/-ця режисера
- завідувач/-ка трупи
Нижче — інформація про вимоги до посад, перелік обов’язків, посадовий оклад, порядок подання документів на кожну з вакансій.
ВАКАНСІЯ ЕЛЕКТРИКА
Вимоги:
- Працює з електроустановками напругою до 1000 В.
- Забезпечує і підтримує нормальне безаварійне функціонування електрообладнання.
- За необхідності проводить монтаж нових електромереж.
- Проводить плановий огляд і ремонт електричного обладнання.
- Виявляє причини зносу або поломки електротехнічних приладів та усуває їх у найкоротші терміни.
- Здійснює регулювання роботи електротехнічних приладів.
- Правильно експлуатує обладнання в частині електробезпеки.
- Своєчасно і якісно планує обслуговування електроприладів.
- Здійснює заміну ламп освітлення.
- Замінює електровимикачі/розетки в місцях загального користування.
- Щоденно знімає та фіксує показання лічильників наявних ресурсів.
- Контролює цілісність пломб на вимірювальних приладах.
- У випадку форс-мажорних обставин за викликом безпосереднього керівника або дирекції театру негайно прибуває на об’єкт та ліквідовує загрозу/проблему/аварію, що виникла.
- Виконує інші доручення за вказівкою керівника та дирекції театру.
Кваліфікаційні вимоги: повна загальна середня освіта
Якщо ти такий/така, то за додатковою інформацією телефонуй: 233-31-85 та надсилай резюме на е-мейл: [email protected]
Кваліфікаційні вимоги до посади ПОМІЧНИКА/-ЦІ РЕЖИСЕРА: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або магістр). Стаж роботи за професією — не менше 1 року
Основні завдання та обов’язки ПОМІЧНИКА/-ЦІ РЕЖИСЕРА:
- Виконує доручення режисерів-постановників в підготовчому періоді реалізації нових вистав/проєктів та під час вводів у вистави діючого репертуару.
- Долучається до складання завідувачем трупою репетиційних планів, поточних розкладів репетицій вистав/проєктів діючого репертуару та нових вистав/проєктів для працівників художньо-артистичного складу та службовців театру.
- Бере участь у складанні поточного репертуару, а також планів-графіків з підготовки нових вистав/проєктів.
- Здійснює виклик на репетиції працівників художньо-артистичного складу, службовців та інших необхідних фахівців з театру та з-поза його меж (за їх згодою).
- Реагує на запити та забезпечує всім необхідним режисерів-постановників та учасників репетиції (текстами п’єс, ролей і т.п.).
- Забезпечує логістичну підготовку приміщень до проведення репетицій (стежить за чистотою приміщень, наявністю необхідної апаратури, обладнання тощо).
- Асистує режисерам-постановникам в процесі проведення репетицій.
- За дорученням режисерів-постановників проводить окремі репетиції самостійно і розробляє вводи нових виконавців.
- Доводить завдання режисерів-постановників до кожного працівника/-ці художньо-постановочних груп та інших осіб, котрі залучені до роботи над новими виставами/проєктами, і контролює їх виконання.
- Під час нарад художньо-керівного складу, за умови виробничої необхідності, вносить пропозиції щодо введення нових виконавців у вистави діючого репертуару.
- Ініціює проведення регулярних нарад з художньо-постановочними групами з метою збору та актуалізації інформації, виявлення недоліків та їх усунення в ході роботи над новими виставами/проєктами.
- Здійснює систематичний контроль за режисерською роботою над новими постановками/проєктами з метою напрацювання режисерами-постановниками режисерської партитури у відповідності до затвердженої концепції/плану та в межах рекомендованого художньо-керівним складом хронометражу, в разі зміни концепції/плану в процесі роботи над новою постановкою/проектом інформує про це директора-художнього керівника.
- Готує письмові проєкти режисерських партитур та подає їх на затвердження відповідним режисерам-постановникам.
- Стежить за художньо-естетичною цілісністю та якістю вистав/проєктів діючого репертуару, за необхідності, ініціює виклик відповідних режисерів-постановників для виправлення виявлених недоліків або за їх дорученням налагоджує процеси з виправлення виявлених недоліків самостійно.
- Комунікує з іншими режисерами-постановниками з приводу внесення змін до раніше створених вистав.
- Чергує під час вистав на базі театру та на виїздах.
- Виконує доручення головного режисера пов’язані з плануванням та організацією творчої діяльності.
- Під час проведення репетицій та публічних показів вистав/проєктів контролює творчу і трудову дисципліну художньо-постановочної групи, в т.ч. артистів, в разі порушення, доповідає про це в письмовій формі.
- Постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.
- Бере участь в оперативних робочих нарадах, загальних зборах, які проводяться у театрі.
Кваліфікаційні вимоги до посади ЗАВІДУВАЧА/-КИ ТРУПИ: повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або магістр). Післядипломна освіта в галузі управління. Стаж роботи за професією — не менше 1 року.
Основні завдання та обов’язки ЗАВІДУВАЧА/-КИ ТРУПИ:
- Здійснює організаційне керівництво творчо-виробничою діяльністю артистів та артисток театру.
- Складає щомісячні, щотижневі репетиційні плани та розклади репетицій вистав/проєктів діючого репертуару, нових вистав/проєктів та тренажів/інших додаткових активностей для артистів та артисток театру.
- Складає репетиційні плани, поточні розклади репетицій вистав/проєктів діючого репертуару та нових вистав/проєктів для працівників художньо-артистичного складу та службовців театру.
- Під час нарад художньо-керівного складу вносить пропозиції щодо розподілу ролей у нових виставах та введення нових виконавців у вистави діючого репертуару.
- Спільно з головним режисером розробляє план кваліфікованого, раціонального та рівномірного завантаження артистів та артисток театру в нових постановках, проєктах на театральний сезон з урахуванням їхньої зайнятості в діючому репертуарі та подає на затвердження директору-художньому керівнику.
- Спільно з головним/-ою адміністратором/-кою в межах своєї компетенції формує репертуар театру на місяць.
- Вивчає творчі можливості артистів та артисток театру з метою їх ефективного залучення у вистави/проєкти театру.
- Контролює роботу з організації додаткового профільного навчання для артистів та артисток, а також підвищення їх кваліфікації.
- Під час нарад художньо-керівного складу вносить пропозиції щодо кандидатур запрошених артистів та артисток; веде з ними комунікацію; складає та синхронізує графіки їх роботи; готує проекти цивільно-правових угод з запрошеними артист(к)ами та контролює процес підписання ними відповідних актів виконаних робіт.
- Аналізує та готує оцінку результатів трудової діяльності артистів та артисток за сезон/календарний рік, подає належним чином оформлені висновки на розгляд директора-художнього керівника.
- Контролює виконання артистами та артистками наказів та доручень художньо-керівного складу.
- Бере участь у вирішенні трудових спорів та конфліктів між артист(к)ами.
- Веде табельний облік, складає графіки відпусток артистів та артисток театру та стежить за їх виконанням.
- Приймає, опрацьовує та погоджує усі офіційні заяви артистів та артисток; передає їх директору-художньому керівнику для прийняття подальших рішень та видачі відповідних наказів.
- Контролює творчу і трудову дисципліну артистів та артисток.
- Підтримує постійний зворотній зв’язок з артистами та артистками театру; проводить планові зустрічі (по мірі необхідності) з артистами та артистками з метою інформування про творчі плани театру, зміни у структурі роботи, графіки репетицій та інші поточні питання, що стосуються їх роботи, а також з метою збору інформації про поточні проблемні питання в роботі артистів та артисток — для вирішення останніх в межах своєї компетенції або узагальнення та передачі інформації до компетентних працівників театру.
- Вносить пропозиції щодо заохочення артистів та артисток або накладення дисциплінарних стягнень.
- Бере участь в організації та надає технічну допомогу в процесі проведення конкурсів на заміщення вакантних посад артистів та артисток театру.
- Складає аналітичні звіти в межах своєї компетенції та подає їх на розгляд директора-художнього керівника.
- Бере участь у робочих зустрічах художньо-керівного складу з питань формування стратегічних планів розвитку театру, а також в оперативних робочих нарадах, загальних зборах, які проводяться у театрі.
- Постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.
- Знає, розуміє і застосовує діючі нормативні документи, що стосуються його діяльності.
- Забезпечує репетиції необхідними матеріалами (тексти п’єси, ролей і т.п.).
- Знає і виконує вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, дотримується норм, методів і прийомів безпечного виконання робіт.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи:
- Заява в довільній формі, скерована Голові конкурсної комісії, про участь у конкурсі, що містить інформацію про поштову адресу та контактний телефон (зразок заяви за посиланнями — https://cutt.ly/u6Y4zzs).
- Заповнений в установленому порядку особовий листок з обліку кадрів з вклеєною фотокарткою (бажано фото 3х4) (зразок особового листка за посиланням — https://cutt.ly/o6Y7R5i).
- Копія документа, що посвідчує особу.
- Витяг з трудової книжки (за наявності).
- Копія документа про освіту за відповідною спеціальністю.
- Резюме.
- Копія військового квитка (для чоловіків).
Список рекомендованих до подачі документів, які братиме до уваги конкурсна комісія:
- характеристики, рекомендації з попередніх місць роботи;
- інформаційні матеріали про творчі досягнення за останні три роки
Надати рекомендовані документи можна, долучивши їх на електронних носіях до основного пакету документів.
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент(ка). Оформлені неналежним чином документи до розгляду не приймаються.
Документи для участі у конкурсі приймаються до 17:00 год 20 червня 2023 (включно) за поштовою адресою: м. Львів вул. Городоцька, 36 (приймальня) та на електронну адресу [email protected] (скан-копії всіх документів у форматі PDF з темою листа «конкурс»)
Дата і місце проведення конкурсу: 22 червня 2023 року у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки (м. Львів, вул. Городоцька, 36, другий поверх, приймальня).
Конкурс проводиться у два етапи:
- перший етап – розгляд документів, поданих претендент(к)ами: 22 червня 2023 р. о 10:00 у приміщенні Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки (другий поверх, приймальня) за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 36.
- другий етап – ознайомлення з професійними даними учасників та учасниць конкурсу у формі співбесіди: 22 червня 2023 р. об 11:00 у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки (другий поверх, приймальня) за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 36.
Інформація про переможців конкурсу буде оприлюднена на офіційному веб-сайті Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки не пізніше трьох робочих днів після проведення конкурсу.
За довідками щодо умов участі у конкурсі звертатись за телефоном: (032) 233-31-85 (пн-пт з 12:00 до 18:00) або за електронною адресою: [email protected]
Інформація для не львів’ян: театр не забезпечує житлом переможців та переможниць конкурсу. Витрати на проїзд та проживання під час конкурсу — за рахунок претендентів та претенденток.
Дізнатись більше про театр Лесі та про плани роботи театру на театральний сезон «бути у формі» 2022-2023 року можна на сайті театру — teatrlesi.lviv.ua