1. Де я можу придбати квитки офлайн?

    Ви можете придбати квитки у фоє театру перед виставами Великої сцени. У фоє на першому поверсі вас зустрічатиме наша адміністраторка, яка радо допоможе купити квитки на будь-яку виставу. Графік роботи адміністраторки: з 17:30 до 18:30.

  2. Я запізнився/лася на виставу. Що робити?

    Якщо ви запізнилися на виставу великої сцени, після третього дзвінка ви не зможете потрапити на ваше місце у партері. Натомість адміністратор(к)и запропонують вам місце на балконі. Під час антракту ви можете пересісти на місце, зазначене у вашому квитку. Якщо антракту немає, вам доведеться дивитися усю виставу з балкону.

    Якщо ви запізнилися на виставу малої сцени, ви не зможете потрапити до глядацької зали і ваш квиток згорає. На жаль, через технічні умови простору камерної сцени, ваша поява після початку вистави, заважатиме акторам та актрисам, а також іншим відвідувачам та відвідувачкам театру. Зауважте: ми не компенсуємо кошти за квиток і не переносимо його на інший показ.

  3. Я придбав/ла квитки, але не маю змоги потрапити на виставу. Що робити?

    Не страшно! Ми можемо перенести ваші квитки на іншу дату. Для цього напишіть нам на пошту [email protected], або зателефонуйте за номером +380636551294 (головний адміністратор Андрій Матюнка, телефонуйте з вівторка по неділю з 11:00 до 17:30).  

  4. Я отримав/ла запрошення на виставу. Чи потрібно мені його друкувати?

    Такої потреби немає, ви можете показати запрошення в електронному варіанті. 

  5. Я придбав/ла квитки, але виставу скасували. Чи компенсують мені вартість квитка?

    У разі скасування вистави, вам будуть запропоновані два варіанти: перенести квиток на наступну дату показу, або повернути вартість квитка. Слідкуйте за соцмережами театру, саме там з’являтиметься оперативна інформація щодо подальших дій.

    Зверніть увагу! Повернення коштів від сервісу Kontramarka відбувається протягом 3-14 робочих днів. Вам повертається фіксована сума квитка, натомість сума сервісного збору, який ви сплачуєте автоматично під час купівлі, згорає.

  6. Безкоштовні квитки для ветеранів та ветеранок СОУ та їх родин, членів сімей полеглих Захисників та Захисниць України

    Ми пропонуємо безкоштовні квитки на будь-які вистави нашого репертуару для ветеранів та ветеранок Сил Оборони України та їх родин, членів сімей полеглих Захисників та Захисниць України.

    *Ветеран_ка – це захисник чи захисниця України з посвідченням УБД, які служать, або служили в СОУ.

    Аби забронювати собі місця, вам потрібно щонайменше за два дні до події написати нам на пошту [email protected], або зателефонувати за номером +380636551294 (головний адміністратор Андрій Матюнка, робочі години з 11:00 до 18:00).

    Це велика честь грати для тих, хто ціною власного життя щодня боронять українців та українок. Радо чекатимемо нашої зустрічі!

  7. Повітряна тривога почалася до старту вистави. Що робити?

    Якщо повітряна тривога почалася до старту вистави, залежно від тривалості тривоги, вистава або розпочнеться за 15-20 хвилин після відбою тривоги, або буде скасована.

    Усю оперативну інформацію щодо показу вистави ви можете дізнатися зі сторіс в інстаграмі/фейсбуці театру. Тож, слідкуйте за нами, і не бійтеся написати у дірект, якщо потребуєте уточнень)

    Зверніть увагу! На території театру діє укриття. Ви можете перебувати у ньому до офіційного відбою, навіть якщо вистава ще не почалася. На жаль, наше укриття не безбар’єрне.

  8. Повітряна тривога почалася під час вистави. Що робити?

    Якщо повітряна тривога почалася під час вистави, ми зупиняємо показ і у супроводі адміністраторів спускаємося в укриття театру. 

    Якщо тривога триває понад годину – вистава скасовується. Усю оперативну інформацію щодо повернення коштів/перенесення квитків на іншу дату ви можете дізнатися зі сторіс в інстаграмі/фейсбуці театру. Тож, слідкуйте за нами, і не бійтеся написати у дірект, якщо потребуєте уточнень)

    Якщо тривога триває менше ніж годину, вистава починається через 15 хв після відбою.

    Зверніть увагу! Якщо ви не бажаєте спускатися в укриття театру, ми наполягатимемо на тому, щоб ви залишили територію театру до офіційного відбою. На жаль, наше укриття не безбар’єрне.

  9. Я загубив/ла річ у театрі. До кого мені звернутися?

    Напишіть нам у соцмережі (інстаграм або фейсбук), або на пошту [email protected]

  10. Я маю пропозиції щодо покращення умов перебування у театрі. До кого мені звернутися?

    Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу! Якщо у вас виникли пропозиції, як покращити нашу роботу, ви можете написати нам на пошту [email protected]. Ми обов’язково оперативно відреагуємо на ваш лист!