Остання вистава відбулася 20 квітня 2019
за п’єсою Валерія Пєчєйкіна
місце – велика сцена
тривалість – 2 години з антрактом
для глядачів, котрим виповнилось 16 років
Переклад – Оксана Данчук
Режисура, сценографія – Ігор Білиць
Костюми – Олена Курдюкова
Хореографія і пластика – Нінель Збєря
Світло – Андрій Чайковський
Музика – Юрій Смірнов
Діють
Мишеня – Богдан Грицюк
Кошеня – Роман Кривдик
Лисичка – Анастасія Лісовська
Білочка – Рита Гуркач
Зайчик – Інна Лиховид
Ведмедик – Дмитро Наумець
Тигрик – Сергій Литвиненко
Їжачок – Андрій Кравчук
Журавлик – Іван Довгалюк
“боженька” – це вистава, дія якої перенесена в ліс і розгортається серед звірят. Але ніщо людське їм не чуже: домінування та експлуатація, анархізм, сексуальні субкультури, квазірелігійні переконання, численні страхи. Страх іншості, страх правди, страх пізнання, страх бути собою, страх любити. Однак, найкраща зброя проти страху – це сміх. Тому ми називаємо цю історію про політичні маніпуляції та спекуляції на релігійних почуттях комедією і запрошуємо сміятись разом з нами – чим голосніше, тим краще.
Валерій Пєчєйкін – молодий драматург. Його п`єса “Ідіоти” за мотивами фільму Ларса фон Трієра, в постановці Кіріла Сєрєбрєннікова, була показана на Авіньйонському фестивалі. Лауреат премій “Дебют” і “Нова драма”. Учасник фестивалю драматургії “Любімовка”, міжнародного семінару для драматургів Royal Court в Лондоні. Автор московського театру “Гоголь-центр”. Співавтор сценаріїв до фільмів “Диригент” і “Дама пік” Павла Лунгіна. Автор текстів до вистав “Метаморфози”, “Сон літньої ночі”, “Дев`ять”, п`єси “Кафка”. Колумніст журналів GQ, S7, “Комерсант”, Lifestyle.
Ігор Білиць – режисер, драматург, викладач, керівник «BilytsArtCentre» (м. Київ). Закінчив Національний університет театру, кіно і телебачення ім. І. К. Карпенко-Карого. Учасник багатьох міжнародних проектів та конкурсів. Здійснив ряд постановок та перформенсів на мистецьких майданчиках Києва, Москви та Львова, зокрема виставу “Людина в підвішеному стані” за п’єсою Павла Ар’є в театрі Лесі. У 2017-му дебютував як драматург з п’єсою “Гей-парад”, котра перемогла в конкурсі Тиждень актуальної п’єси-2017.
Прем’єра – 24-те березня 2018-го року
З хорошого: гра акторів неперевершена! Видно, що кожен пропрацював бездоганно свій персонаж і передає його супервлучно. Костюми – клас! Переклад – чудовий!
Сама вистава залишає на обличчі вираз неприємного здивування – як?
Справді влучні ходи, тонкий гумор, з якого щиро смієшся, прошивають загальне тло “жарту нижче пояса”. На яких капрофагів розраховано катання по сцені фекалій і постійно повторюваних актів дефекації? Для чого попривішувані геніталії? Соціальні проблеми якщо й заторкуються, то геть не розкриті. Мені 38 років, я ходила з 16-річним сином і два рази спиняла його, аби не пішов геть і додивився – мо’ в другому акті “рушниця вистрелить”? а раптом кінцівка буде такою, що все зв’яже – нєа! Загальне враження від вистави – нарізка чудових моментів у виконанні акторів-професіоналів криво зліплена в безформну масу, яка лиш сковирює поодинокі соцпроблеми, не розвинувши жодного сюжету до пуття.
Ціна – абсолютно доступна! Якщо помилуватися акторами – щиро раджу, випробувати себе на смиріння зносити фекальний гумор – теж, дати перше враження, що таке театр – ніколи.