Зараз в Театрі Лесі відкриті такі вакансії:

  • реквізитор(ка)/художник(ця)
  • помічник/-ця режисера
  • художник/-ця з освітлення
  • артист/-ка драми першої категорії –  1 посада 
  • артист/-ка драми другої категорії – 2 посади

Нижче — інформація про вимоги до посади, перелік обов’язків тощо.


Реквізитор(ка)/художник(ця)

Реквізитор(ка) – повна зайнятість, художник(ця) – часткова зайнятість. 

Основні завдання та обов’язки РЕКВІЗИТОРА(КИ):

  1. Забезпечує реквізитом вистави, репетиції та інші театральні проєкти, що включає присутність під час події. 
  2. За вказівкою головного художника, завідувача художньо-постановочної частини, художника-постановника чи режисера-постановника комплектує із фондів необхідний реквізит, драпіровки та меблі до вистав.
  3. За ескізами та вказівкою головного художника, художника-постановника оформлює декорації меблями, предметами реквізиту та драпіровками.
  4. Згідно з вимогами сформованими художником-постановником, головним художником чи режисером-постановником створює фактуру реквізиту.
  5. Бере участь у створенні дрібного реквізиту.
  6. Самостійно ремонтує дрібні пошкодження реквізиту, якщо це не потребує художньої роботи. 
  7. Здійснює придбання та зберігання вихідного реквізиту.
  8. Укладає паспорти реквізиту для вистав, театральних подій.
  9. Комплектує фонди необхідним реквізитом.

Основні завдання та обов’язки ХУДОЖНИКА(ЦІ):

  1. Виконує художньо-оформлювальні роботи в різній техніці виконання із застосуванням відповідних матеріалів;
  2. Створює ескізи з описом технічних характеристик до заходів та (за необхідності) макети декорацій і реквізиту для вистав, а також виготовляє їх оригінали;
  3. Бере участь у роботі над новими виставами (театральними проєктами, публічними заходами театру тощо), пропонує та втілює художньо-образотворчі способи їх оформлення;
  4. Здійснює контроль за належним художнім виглядом об’єктів реквізиту та малих декорацій до вистав діючого репертуару театру, за потреби здійснює їхню реставрацію та підготовку до вистав;
  5. Бере участь у розробці концепцій художньо-технологічних проєктів з раціонального використання площі, дизайну, художньої виразності організації простору (фотозони тощо) та займається їх реалізацією;
  6. Складає і оформлює тематичні художні виставки;
  7. Займається художньо-оздоблювальними роботами з внутрішнього і зовнішнього оформлення будівлі та на територіях, приналежних театру.

Кваліфікаційні вимоги РЕКВІЗИТОРА(КИ)/ХУДОЖНИКА(ЦІ):
базова вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр, молодший спеціаліст);
– для бакалавра — без вимог до стажу роботи, для молодшого спеціаліста — підвищення кваліфікації та стаж аналогічної за характером роботи не менше 3 років.

Від нас:
– робота у дружній молодій команді;
– робочий тиждень з вівторка по неділю, графік роботи узгоджується індивідуально;
– соціальний пакет (оплачувані відпустки та лікарняні, матеріальна допомога на оздоровлення, соціальне страхування);
– забезпечуємо усіма необхідними інструментами та матеріалами;
– посадовий оклад реквізитора(ки) – 5 649 грн; посадовий оклад художника(ці) – 17 948 грн. 

Надсилайте резюме на пошту [email protected]


Помічник/-ця режисера та художник/-ця з освітлення

Основні завдання та обов’язки ПОМІЧНИКА/-ЦІ РЕЖИСЕРА:

  • виконує доручення режисерів-постановників в підготовчому періоді реалізації нових вистав/проєктів та під час вводів у вистави діючого репертуару;
  • долучається до складання завідувачем трупою репетиційних планів, поточних розкладів репетицій вистав/проєктів діючого репертуару та нових вистав/проєктів для працівників художньо-артистичного складу;
  • здійснює виклик на репетиції працівників художньо-артистичного складу, службовців  та інших необхідних фахівців з театру та з-поза його меж (за їх згодою);
  • реагує на запити та забезпечує всім необхідним режисерів-постановників та учасників репетиції (текстами п’єс, ролей і т.п.);
  • забезпечує логістичну підготовку приміщень до проведення репетицій (стежить за чистотою приміщень, наявністю необхідної апаратури, обладнання тощо);
  • асистує режисерам-постановникам в процесі проведення репетицій;
  • за дорученням режисерів-постановників проводить окремі репетиції самостійно і розробляє вводи нових виконавців;
  • доводить завдання режисерів-постановників до кожного працівника/-ці художньо-постановочних груп та інших осіб, котрі залучені до роботи над новими виставами/проєктами, і контролює їх виконання;
  • здійснює систематичний контроль за режисерською роботою над новими постановками/проєктами з метою напрацювання режисерами-постановниками режисерської партитури у відповідності до затвердженої концепції/плану та в межах рекомендованого художньо-керівним складом хронометражу, в разі зміни концепції/плану в процесі роботи над новою постановкою/проектом інформує про це директора-художнього керівника;
  • готує письмові проєкти режисерських партитур та подає їх на затвердження відповідним режисерам-постановникам;
  • чергує під час вистав на базі театру та на виїздах;
  • виконує доручення головного режисера пов’язані з плануванням та організацією творчої діяльності;
  • під час проведення репетицій та публічних показів вистав/проєктів контролює творчу і трудову дисципліну художньо-постановочної групи, в т.ч. артистів, в разі порушення, доповідає про це в письмовій формі;
  • постійно вдосконалює організацію своєї роботи і підвищує професійну кваліфікацію.

Кваліфікаційні вимоги до посади ПОМІЧНИКА/-ЦІ РЕЖИСЕРА: повна або базова вища – освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст або магістр);
– стаж роботи за професією – не менше 1 року.

Від нас:
– робота у дружній молодій команді;
– робочий тиждень з вівторка по неділю, графік роботи узгоджується індивідуально;
– соціальний пакет (оплачувані відпустки та лікарняні, матеріальна допомога на оздоровлення, соціальне страхування);
– забезпечуємо усіма необхідними інструментами та матеріалами;
– посадовий оклад помічника(-ці) режисера: 15 600 грн

Основні завдання та обов’язки ХУДОЖНИКА/-ЦІ З ОСВІТЛЕННЯ:

  • здійснює художнє та організаційне керівництво над роботою із створення світлового оформлення вистав;
  • спільно з режисером, сценографом, художниками працює над створенням світлової партитури з урахуванням естетики (художнього рішення), техніки безпеки та кошторису вистави;
  • створює світлові партитури та схеми розведення світла;
  • організовує монтаж та демонтаж всієї електроосвітлювальної апаратури, що знаходиться на сценічних майданчиках під час подій та репетиційного процесу;
  • слідкує за справністю всіх електроосвітлювальних пристроїв та організовує профілактичний ремонт чи заміну певних елементів;
  • відповідає за безпечне встановлення всієї сценічної освітлювальної апаратури (лампи, прожектори, подовжувачі тощо);
  • адаптовує світлову партитуру вистави до нових локацій, наприклад, під час гастрольної діяльності (інше розміщення сценічного світлового обладнання, інший тип пульта тощо);

Кваліфікаційні вимоги до посади ХУДОЖНИКА/-ЦІ З ОСВІТЛЕННЯ: базова вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр, молодший спеціаліст); 

для бакалавра — без вимог до стажу роботи, для молодшого спеціаліста — підвищення кваліфікації та стаж роботи не менше 3 років.

Від нас:
– робота у дружній молодій команді;
робочий тиждень з вівторка по неділю, графік роботи узгоджується індивідуально;
– соціальний пакет (оплачувані відпустки та лікарняні, матеріальна допомога на оздоровлення, соціальне страхування);
– забезпечуємо усіма необхідними інструментами та матеріалами;
– посадовий оклад художника(-ці) з освітлення: 17 948 грн

Для участі у конкурсі претендент(к)ам на конкурсну посаду необхідно подати наступні документи:

Заява в довільній формі, скерована Голові конкурсної комісії, про участь у конкурсі, що містить інформацію про поштову адресу та контактний телефон (зразки заяви за посиланням – https://cutt.ly/bLaV7g5 ).

  1. Заповнений в установленому порядку особовий листок з обліку кадрів з вклеєною фотокарткою (бажано фото 3х4).
  2. Копія документа, що посвідчує особу.
  3. Ідентифікаційний код (РНОКПП);
  4. Копія трудової книжки (за наявності).
  5. Копія документа про освіту за відповідною спеціальністю.
  6. Резюме або портфоліо.

! У резюме ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть електронну пошту. 


Артист/-ка драми першої та другої категорії 

Основні завдання та обов’язки артистів/-ок драми:

  • розробляє під керівництвом режисер/-ки і виконує у виставах театру доручені йому/їй ролі як на стаціонарі, так і на гастролях або виїздах;
  • приходить на репетиції і вистави вчасно та творчо підготовленим(ною);
  • бере участь в примірках та додаткових зустрічах, пов’язаних з роботою театру: фотосесії, інтерв’ю, примірки, промоційні акції, ТБ та радіоефіри, флешмоби театру, збори по виробництву, зустрічі з керівним та художньо-керівним складом театру та інше;
  • дотримується встановлених термінів при виконанні окремих творчих завдань;
  • у разі виробничої потреби готує роль у порядку термінового вводу;
  • постійно вдосконалює свою майстерність та професійність, а саме:
  • займається колективними та самостійними тренажами; 
  • читає професійну і художню літературу, переглядає відеозаписи вистав та перформансів;
  • цікавиться сучасними театральними методами; 
  • пропонує керівництву доступні форми самоосвіти: відрядження в інші міста для перегляду вистав, участь у майстер-класах, семінарах, проектах (які не співпадають з поточною роботою театру);
  • проявляє ініціативу до самостійної і групової праці з самовдосконалення.

Кваліфікаційні вимоги до посади АРТИСТА/-КИ ДРАМИ ПЕРШОЇ КАТЕГОРІЇ:
– повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст або бакалавр) та підвищення кваліфікації;
– для магістра – без вимог до стажу роботи, спеціаліста – стаж роботи за професією артиста драми другої категорії не менше двох років, бакалавра – не менше трьох років.

Кваліфікаційні вимоги до посади АРТИСТА/-КИ ДРАМИ ДРУГОЇ КАТЕГОРІЇ:
– базова вища освіта відповідного напряму підготовки (бакалавр, молодший спеціаліст) без вимог до стажу роботи.

Для участі у конкурсі претендент(к)ам на конкурсну посаду необхідно подати наступні документи:

  1. Заява в довільній формі, скерована Голові конкурсної комісії, про участь у конкурсі, що містить інформацію про поштову адресу та контактний телефон (зразки заяви за посиланням – https://cutt.ly/bLaV7g5 ). 

Для артистів та артисток: кожні конкурсант та конкурсантка можуть одночасно претендувати на вакантні посади різних категорій артистів драми: для цього слід подати окремі заяви на кожну з бажаних категорій, при цьому решта необхідних для участі в конкурсі документів не дублюються. З метою уникнення недопущення Вас до другого етапу конкурсу (прослуховування) через зазначення в заяві невідповідної категорії, уважно перечитайте наведені вище кваліфікаційні вимоги до вакантних посад.

  1. Заповнений в установленому порядку особовий листок з обліку кадрів з вклеєною фотокарткою (бажано фото 3х4).
  2. Копія документа, що посвідчує особу.
  3. Ідентифікаційний код (РНОКПП);
  4. Копія трудової книжки (за наявності).
  5. Копія документа про освіту за відповідною спеціальністю.
  6. Резюме або портфоліо.

! У резюме ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть електронну пошту. Для уникнення накладок та непорозумінь 28 липня 2025 року на електронну пошту Ви отримаєте лист із конкретною інформацією про час прослуховування.

Список рекомендованих до подачі документів для претендентів та претенденток на оголошену конкурсну посаду, які братиме до уваги конкурсна комісія: 

  • характеристики, рекомендації з попередніх місць роботи;
  • інформаційні матеріали про творчі досягнення за останні три роки;
  • мотиваційні листи;
  • статті

Надати рекомендовані документи (фото, відеоматеріали) можна, долучивши їх на електронних носіях до основного пакету документів або розмістити на файлообмінниках.

Працівники та працівниці, які знаходяться в трудових відносинах з Львівським академічним драматичним театром імені Лесі Українки та беруть участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії тільки заяву(ви) про участь у конкурсі і резюме.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент(ка). Оформлені неналежним чином документи до розгляду не приймаються.

Документи для участі у конкурсі приймаються до 17:00 години 25 липня 2025 року включно на електронну адресу [email protected] (у форматі PDF з темою листа “конкурс 2025”) або за поштовою адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 36 (приймальня).

Конкурс проводиться у два етапи:

– перший етап – розгляд документів, поданих претендент(к)ами: 28 липня 2025 року у приміщенні Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки (другий поверх, приймальня) за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 36. 

– другий етап – ознайомлення з професійними даними учасників та учасниць конкурсу у формі співбесіди або прослуховування: 29 липня 2025 р. з 11:00 у Львівському академічному драматичному театрі імені Лесі Українки (другий поверх, приймальня) за адресою: м. Львів, вул. Городоцька, 36.  

Для прослуховування артистів та артисток драми необхідно підготувати:

  1. Характерний монолог (що продемонструє вашу ігрову природу) – до 3 хв.
  2. Фрагмент вірша або короткий вірш – до 1 хв.
  3. Фрагмент прози – до 3 хв.
  4. Пластичний етюд або сучасний танець – до 2 хв.
  5. Фрагмент пісні – до 2 хв.
  6. Висловлення особистої думки/позиції у формі зв’язної короткої розповіді (в стилі хейтспічу) на одну з тем – до 5 хв:
  • що найбільше захоплює? 
  • що найбільше обурює? 
  • до чого найбільше прагнете?        

Інформація про переможців та переможниць конкурсу буде оприлюднена на офіційному веб-сайті Львівського академічного драматичного театру імені Лесі Українки не пізніше трьох робочих днів після проведення конкурсу.

За довідками щодо умов участі у конкурсі звертатись за тел.: (098) 615 90 33 (пн-пт з 10:00 до 17:00) або за електронною адресою: [email protected].

Інформація для не львів’ян: переможців та переможниць конкурсу театр житлом не забезпечує. Витрати на проїзд та проживання під час конкурсу – за рахунок претендентів та претенденток.

Претендент(к)и на участь в конкурсі мають право подавати іншу додаткову інформацію (наприклад: інформацію стосовно своєї додаткової освіти, досвіду роботи, професійного рівня (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, почесного звання, характеристики, рекомендації, публікації, інформаційні матеріали про творчі досягнення за останні три роки, репертуарний лист, відомості про державні нагороди, лауреатство у конкурсах, фестивалях, рецензії, відгуки, фотографії та відеозаписи сцен з вистав на електронних носіях тощо).


За довідками щодо умов звертатись за телефоном: 0986159033 (Марія, графік роботи – пн-пт з 11:00 до 18:00) або за електронною адресою: [email protected]