Михайло Понзель
“Народився у м. Хуст Закарпатської області. Закінчив школу з поглибленим вивченням англійської мови у 2010 році. У дитинстві займався хореографією та ракетомоделюванням. “
Освіта
2010-2015 – Львівський національний університет імені Івана Франка, факультет культури і мистецтв, спеціальність актор театру ляльок (керівник курсу – заслужений артист України О. Куцик).
Професійна діяльність
З 2012 року працював у Першому театрі як актор-разовик.
З 2015 – артист драми другої категорії у Першому театрі.
З вересня 2018 року – асистент кафедри театрознавства та акторської майстерності ЛНУ ім. Івана Франка, викладач акторської майстерності на курсі Уляни Мороз.
З серпня 2019 – актор театру Лесі
Ролі в театрі Лесі
2022
- вистава-тріп “Герої Хаосу” (режисер – Дмитро Костюминський)
2021
- сценічне читання п’єси “Пеніта ля трагедія” (режисерка – Анастасія Торос)
- сценічне читання п’єси “П’ять пісень Полісся” (режисерка – Ірина Гарець)
- постдокументальний мюзикл “146 зірок, видимих неозброєним оком” (режисер – Дмитро Захоженко)
- Нелл, драма “Top Girls” (режисер – Дмитро Захоженко)
2020
- Лісоруб, апокаліптична мольфа “Галдамаш” (режисерка – Світлана Ілюк)
- Актор, Егей, MC Ovidij, open air вистава “Сни літньої ночі” (режисер – Дмитро Захоженко)
- Аїд, “Філоктет. Античний рейв” (режисер – Дмитро Захоженко)
- Чоловік, “Дами чекають” (режисер – Дмитро Захоженко)
- Макбет, “Макбет” (режисерка – Роза Саркісян)
- Марокко, перформативне читання “Європа” (режисер – Дмитро Захоженко)
2019
- Женька, сімейна сага “Мої родичі та інші покидьки” (режисер – Ігор Білиць)
- Не шахтар, постдокументальна вистава “Горизонт 200” (режисерка – Олена Апчел)
- Чоловік, перформативне читання “Дами чекають” (режисер – Дмитро Захоженко)
Знакові ролі в Першому театрі
2015
- Арсей Печориця, “Зерносховище” Наталки Ворожбит (режисер – Андрій Приходько)
- Ангел – “Зоряний хлопчик” Оскара Уайльда (режисер – Роман Валько)
2016
- Меркуціо, “Ромео і Джульєтта” Вільяма Шекспіра (режисер – Вадим Сікорський)
2018
- Том Сойєр, “Пригоди Тома Сойєра” Тімоті Мейсона (режисер – Роман Валько)
- Тарган, “Джалапіта” Емми Андієвської (режисер – Артем Вусик)
- Клаус, “Прекрасні, прекрасні, прекрасні часи” (драматургиня – Йоанна Віховська, режисерка – Роза Саркісян)
Участь у міждисциплінарних проектах
- Німець у Покуті – “Бургомістр” Малгожати Сікорської (режисер – Антон Романов), Перша сцена сучасної драматургії “Драма.UA”
- Роберт Еванс – “Уфо” Івана Вирипаєва (режисер – Олег Онещак)
- Фотограф – “Диплом” (автор і режисер проекту – Сашко Брама)
- Михайлина – “Осінь на Плутоні” (автор і режисер – Сашко Брама)
- Лаерт – “Гамлет” Вільяма Шекспіра (режисер – Макс Сір)
Участь у театральних фестивалях
Тернопільські театральні вечори (м. Тернопіль)
- 2015 – з виставою “Зерносховище”
- 2016 – з виставою “Ромео і Джульєтта”
- 2018 – з виставою “Джалапіта”
Фестиваль “Схід-Захід” (м. Краків, Польща)
2017 – з виставою “Ромео і Джульєтта”
Heidelbergstuckmarkt (м. Гейдельберг, Німеччина)
2017 – з виставою “Зерносховище”
Український театральний шоукейс (м. Київ, Сцена 6)
2018 – з проектом “Осінь на Плутоні”
Taking the stage (м. Київ, Сцена 6)
2018 – з виставою “Аліса у країні Чудес”
“Кальміюс”, (м. Краматорськ)
- 2016 – з виставою “Зерносховище”
- 2017 – з виставою “Ромео і Джульєтта”
- 2018 – з виставою “Джалапіта”
Відкрита Сцена (м. Київ)
2018 – з проектом “Диплом”
Золотий Лев (м. Львів)
2019 – з виставою “Прекрасні, прекрасні, прекрасні часи”
XII Spotkania Teatralne BLISCY NIEZNAJOMI (м. Познань, Польща)
2019 – з виставою “Прекрасні, прекрасні, прекрасні часи”
Parade fest (м. Харків)
2019 – з виставами “Горизонт 200” та “Прекрасні, прекрасні, прекрасні часи”
Світогляд (м. Сєверодонецьк)
2019 – з виставою “Прекрасні, прекрасні, прекрасні часи”
“Мені подобається у театрі феномен людини як індивіда. Те, як людина може впливати на іншу людину. Актор – на актора, актор – на глядача, глядач – на актора. Подобається шукати складні рішення і робити їх легкими. Знаходити нову мову спілкування: вербальну і невербальну. Люблю працювати із крейзі людьми, які готові відкривати нові форми, змісти і підтексти. Захоплююсь колегами, які віддаються професії з головою. Завжди відкритий до експерименту. Сприймаю класику як основу, але бачу авангард у постдраматичному та документальному театрі. Не бухаю. Не підтримую сексизм, нацизм і шовінізм. Не завжди керуюсь здоровим глуздом. Не вважаю акторство «унікальною» професією”