ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Вікторія Дзизюк


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська/Світлана Федєшова, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак/Ольга Федина, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська/Світлана Федєшова, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак/Ольга Федина, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

ЛЕСЯ. ЇСТОРІЯ

Тривалість — 1 година 35 хвилин без антракту
Локація — велика сцена


Якою ми знаємо Лесю Українку? Хворобливою і слабосилою дівчиною, яка сміялась крізь сльози? Авторкою «Лісової Пісні» і вірша «Contra Spem Spero»? Жінкою із купюри чи жінкою із портрету у рушниках?

А якщо ми скажемо, що Леся Українка була бунтівною і феміністичною? Що протистояла російському колоніалізму, зовсім не була «подругою пролетарів» та боролась за українську ідентичність. Що Леся Українка була стильною, мандрувала європейськими столицями та відвідувала найбільші європейські театри. Що Леся була політичною активісткою, донатила для збереження і дослідження культурної спадщини та товаришувала з богемою свого часу. 

Ця жінка творила самобутню історію — її історію. Тому ми створили виставу про Лесю Українку і те, чого ви могли не знати про неї раніше, — щоб зокрема дізнатися більше про нас самих. 


«Не про спокій треба нам тепер дбати»


Фото: Христина Корол


Відгуки про виставу:


Режисерка — Ленка Удовічкі
Драматургиня — Оксана Данчук
Композитор — Найджел Осборн 


Діють: Назар Бонящук, Зоряна Дибовська/Світлана Федєшова, Ростислав Колачник, Василь Колісник, Софія Лешишак/Ольга Федина, Сергій Литвиненко, Таїсія Малахова, Ісабель Меркулова, Анастасія Перець, Михайло Понзель, Андрій Росчіс, Тетяна Шелельо


Продюсерка — Вероніка Склярова
Хореографія, робота з тілом — Віктор Рубан
Сценограф — Олексій Хорошко
Художниця з костюмів — Юлія Рибка
Медіахудожник — Денис Бєляєв
Ілюстраторка — Діна Чмуж
Художник з освітлення — Артур Темченко, Євгеній Петров
Художник-конструктор  Сергій Столярук
Художниця оформлювачка, реквізиторка  Марта Божик
Звукорежисери — Любомир Іщук, Володимир Помірко
Помічники режисерки  Владислав Білоненко, Ольга Кальнова
Асистентка композитора — Марічка Чічкова
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Кравчиня  Ірина Мусіхіна
Костюмери Галина Гладун, Діана Янчук
Медіазабезпечення  Сергій Климець
Монтувальники Олег Жеребецький, Юрій Захарко, Ростислав Колачник, Юрій Петришин
PR Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн  Марія Микитенко


За підтримки: Parade-Fest


Прем’єра — 5 травня 2023


Ленка Удовічкі — сербська режисерка драматичного театру та опери, активістка. Художня керівниця театру «Улісс» та співзасновниця Школи акторської майстерності й медіа в Університеті Рієки (Хорватія). Ленка Удовічкі співпрацювала із низкою європейських і американських театрів, опер та філармоній — English National Opera Studio, Globe Theatre, Opera Circus, Загребською філармонією та фестивалем UCLA Live. Була гостьовою професоркою у Каліфорніському інституті мистецтв та у Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі.

Найджел Осборн — британський композитор, вчитель, автор методів музикотерапії. Професор музики в Единбурзькому університеті, професор факультету драми Університету Рієки, консультант Китайського музичного інституту Пекінського університету, член Британської академії композиторів. Викладав у Вищій школі музики, театру та медіа Ганновера. Понад 30 років займається музичною терапією для травмованих війною дітей з усього світу. Музикотерапевтичні методи Найджела Осборна були широко реалізовані на Балканах, Кавказі, Близькому Сході, у Східній Африці, Південно-Західній Азії та Індії. За свою методологію Найджел Осборн отримав премію Свободи Інституту миру в Сараєво.

АУДІОСЦЕНА ТЕАТРУ ЛЕСІ


Аудіосцена Театру Лесі — це нагода слухати українську драматургію у виконанні акторів та акторок театру Лесі Українки на зручних для вас платформах.

Наразі у вільному доступі є п’ять аудіоп’єс:

«Повітряна тривога»створена за текстом драматурга та перформера Дена Гуменного і за режисурою Влада Білоненка. Її можна послухати у виконанні Андрія Кравчука та Андрія Росчіса:


«Я, війна і пластикова граната» — створена за п’єсою драматургині й театральної діячки Ніни Захоженко та за режисурою Андрія Кравчука. Ця п’єса звучить голосами Миколи Берези, Влада Білоненка, Назара Бонящука, Наталії Мазур, Ісабель Меркулової, Михайла Понзеля, Василя Сидорка і Тетяни Шелельо:


«Як моя мама зіграла в російську рулетку» — аудіоп’єса драматургині та докторки політичних наук Людмили Тимошенко у режисурі та виконанні Тетяни Фролової:


«Садити яблуні» — аудіоп’єса, створена за одноіменним текстом драматургині Ірини Гарець у режисурі Василя Колісника та виконанні Анастасії Перець.


«Як говорити з мертвими» — аудіоп’єса за одноіменною п’єсою Анастасії Косодій та у режисурі Світлани Ілюк.

Ролі виконували: Віра Ганчар, Світлана Ілюк, Ростислав Кузик.

Також аудіоп’єси можна слухати на:


«Аудіосцена театру Лесі — це доступність сучасного театру в будь-який час, адже вона дає нагоду слухати п’єси у акторському виконанні будь-коли — дорогою на роботу, вдома чи на березі моря. Вистава починається тоді, коли захочуть глядачі — варто лише натиснути кнопку “play”.

Аудіосцена — це один з інструментів взаємодії театру і глядачів. А також нагода не втрачати зв’язок між театром та аудиторією — і не тільки місцевою, зі Львова, а й з усієї України та навіть інших країн», — каже Василь Колісник, актор театру Лесі та продюсер Аудіосцени театру Лесі.


Допрем’єрні вистави Аудіосцени першими почують наші патрони та патронки. Долучайся, підтримуй Театр Лесі і отримуй бонуси.


Прем’єра Аудіосцени відбулась 1 березня 2023 року

СЦЕНІЧНІ ЧИТАННЯ П’ЄС / «АНТОЛОГІЯ24»


В рамках співпраці із PARADE-FEST, Театр Лесі створив 7 сценічних читань, презентуючи видання «Антологія24» — збірку текстів для театру, написаних після 24 лютого 2022.


Про антологію:

«Все, що було «до» втратило сенс. Говорити, дихати, робити театр стало тісно, важко. Але війна йде — в тому числі за ідентичність та за цінності, за нашу свободу. Це стало фундаментом проєкту “Антологія24”». 

Жанрових обмежень для текстів майже не було. Команді PARADE-FEST було важливо отримати найсвіжішу реакцію на все те, що люди пережили після 24 лютого.

До «Антології24» ввійшло 23 тексти. Це п’єси, есеї, щоденникові записи, польові нотатки, віршовані нариси, створені як досвідченими драматургами та драматургинями, так і авторами/-ками-початківцями.

Разом ці тексти складають мапу подій з 24 лютого і до дати дедлайну прийому робіт (20 квітня 2022). Вони будуть перекладені кількома мовами, аби поділитися зі світом реакціями та рефлексіями на перші перші тижні російського повномасштабного вторгнення через призму драматургії. А також для проведення сценічних читань чи постановок на сценах іноземних театрів.

Про реактивні бліц-вистави, створені на основі текстів з «Антології24»:

Два тексти з антології — «Повітряна тривога» та «Моя мама чайник» – увійшли в репертуар театру.

«МОЯ МАМА ЧАЙНИК»

Драматургиня — Людмила Тимошенко
Режисерка та виконавиця — Тетяна Фролова

Стається диво — і ось ти живеш у місті мрії. Воно зручне, красиве і близько до найрідніших. Але росіяни перетворюють його на пекло, а тебе — на заручницю.
Рятують тебе старі звички, кнопковий телефон і… чергове диво.

«ПОВІТРЯНА ТРИВОГА»

Драматург — Ден Гуменний
Режисер — Владислав Білоненко
Діють: Андрій Кравчук, Андрій Росчіс

Нема нічого безглуздішого, ніж поради щодо подолання тривоги психологів з інтернету.
Як не читати новини, коли вони сповіщають про чергові просування ворога?
Як обійняти близьких, коли вони за сотні кілометрів?
Як їсти і пити щось гаряче, коли нема електрики?
Тривога зникла. Окей, гугл, як подолати страх, відчай, лють?

Прем’єра бліц-вистав відбулась 10 листопада 2022 

ЛІСІСТРАТА

Тривалість: 2 години з антрактом
Вікове обмеження: 18+
Локація: велика сцена


РежисеркаСвітлана Ілюк
Драматургиня — Люба Ільницька
СценографОлексій Хорошко


Театральна трупа збирається на репетиції. Вона має поставити комедію Арістофана «Лісістрата» про жінок Еллади, які вирішили примусити своїх чоловіків скласти зброю і цим зупинити десятилітню війну між Спартою та Афінами.

Актори і актриси приміряють до себе і реалій своєї країни, в якій також десятий рік триває війна, роль Арістофанової героїні.

В обставинах сучасної України Лісістрата потрапляє в ситуації, де обирає інші способи боротьби, ніж героїня Арістофана, оскільки припинити цю війну, склавши зброю, неможливо.

Сцена є тут простором уяви, де реальність розчиняється у фікції, а ситуації з життя важко відрізнити від снів.

В часі, коли пил війни вкриває все навколо, дійсність стає химернішою за сновидіння і спонукає нас брати на себе нові суспільні ролі та обов’язки: відбудовувати, ризикувати, відстоювати та наполегливо вірити в те, що все не даремно і завтра настане.



Фото: Марія Шавель


Відгуки про виставу:


Ролі виконують: Микола Береза, Альона Коваленко, Ростислав Колачник, Андрій Кравчук, Анастасія Лісовська, Наталія Мазур, Володимир Помірко, Євгеній Петров, Артур Темченко, Оксана Цимбаліст


Текст — Люба Ільницька, Микола Береза, Ростислав Колачник, Андрій
Кравчук, Анастасія Лісовська, Наталія Мазур, Оксана Цимбаліст
Музичне оформлення — Володимир Помірко, Артур Темченко
Художниця з костюмів — Діана Янчук
Хореографія — Юлія Віль
Художник зі світла — Артур Темченко
Звукорежисери — Володимир Помірко, Любомир Іщук
Завідувач художньо-постановочної частини — Юрій Захарко
Реквізиторка — Марта Божик
Художниця-оформлювачка — Марта Божик
Художник-конструктор — Сергій Столярук
Закрійниця — Ірина Мусіхіна
Костюмери — Галина Гладун, Діана Янчук
Монтувальники — Олег Жеребецький, Сергій Литвиненко, Юрій Захарко, Юрій Петришин
PR — Анна Гетманова, Ростислав Кузик
Дизайн — Марія Микитенко


— Що його болить?
— Те, чого в нього немає


Прем’єра: 30 березня 2023